- FAQ
- Mijn gegevens & Service
Mijn gegevens & Service
Altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen?
Ontvang altijd als eerste de folder direct in je inbox
Maak iedere maand kans op een Dirck3 kadokaart t.w.v. €25!
Bij het inschrijven ga je akkoord met ons privacybeleid en algemene voorwaarden.
Niet lekker, geld terug garantie!
NIET LEKKER, GELD TERUG!
Dirck3 heeft een enorm assortiment heerlijke wereldwijnen voor gegarandeerd de beste prijs-kwaliteitsverhouding en daarnaast zijn er iedere week ook nog eens een groot aantal van deze wijnen extra scherp voor je...
Ik wil graag een account aanmaken. Hoe werkt dit?
Bestellen bij DirckIII wordt met een account nog makkelijker!
Klik hier om je te registreren en een account aan te maken.
Klik hier om je te registreren en een account aan te maken.
Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen. Hoe doe ik dit?
Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen in je account. Hiervoor dien je eerst in te loggen. Vervolgens klik je op "mijn account" om de persoonlijke gegevens te wijzigen.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dit?
Je kunt je wachtwoord wijzigen in je account. Hiervoor doen je eerst in te loggen. Vervolgens klik je op "mijn account" om de persoonlijke gegevens te wijzigen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Vervelend dat je je wachtwoord vergeten bent. Geen ramp, dat kun je heel simpel oplossen! Klik hier om je wachtwoord te herstellen...
Ik wil een product toevoegen aan mijn verlanglijst. Hoe werkt dit?
Al je favoriete producten gemakkelijk terugvinden? Dat kan!
Je kunt een product heel eenvoudig toevoegen aan je verlanglijst door het product op te zoeken op de website. Wanneer je op de productpagina bent, kun je op de knop met het hartje klikken...
Ik wil graag mijn bestelgeschiedenis inkijken. Hoe werkt dit?
Om je bestelgeschiedenis te kunnen bekijken, dien je een account te hebben. Als je inlogt kun je vervolgens je persoonlijke gegevens bekijken onder "Mijn account". Als je hier op klikt kom je in je profiel, hier kun je de bestelgeschiedenis inkijken...
Voordat ik kan bestellen worden een aantal persoonlijke gegevens van mij gevraagd. Waarom is dat?
Wij hebben deze gegevens nodig voor een optimaal functioneren van de webshop, website en verzending van je bestelling. Klantgegevens worden dus nooit aan derden verkocht of verhuurd. Meer informatie hierover vind je in het privacystatement. Je kunt ...
Mijn account is geblokkeerd, hoe kan dat?
Om misbruik van jouw account te voorkomen, is er een maximum aantal foute invoeren van het wachtwoord geoorloofd. Indien dit maximum is overschreven, wordt het account tijdelijk geblokkeerd. Mocht het account per abuis geblokkeerd zijn, kun je hierover...
Wat zijn de contactgegevens van de Dirck3 klantenservice?
Heb je een vraag over je webshop bestelling? Misschien vind je het antwoord in de lijst met veel gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan hieronder contact...
Privacyverklaring
Privacyverklaring van DirckIII,
mei 2018, versie 2.5
Dit is de privacyverklaring van DirckIII Slijterijen B.V. hierna te noemen DirckIII. Deze privacyverklaring verschaft informatie over de manier waarop wij persoonsgegevens verwerken...
1