- FAQ
- Bestellen
Bestellen
Altijd op de hoogte van de beste aanbiedingen?
Ontvang altijd als eerste de folder direct in je inbox
Maak iedere maand kans op een Dirck3 kadokaart t.w.v. €25!
Bij het inschrijven ga je akkoord met ons privacybeleid en algemene voorwaarden.
Verkoopt Dirck3 aan wederverkopers?
Nee, Dirck3 verkoopt niet aan wederverkopers en richt zich niet op de zakelijke B2B (business to business) markt.
Waarom moet ik minimaal 6 flessen bestellen?
Bij Dirck3 staat duurzaamheid hoog in het vaandel. Wij willen daarom alleen volle dozen versturen zodat er niet onnodig met ‘lucht’ wordt gereden. Wij bezorgen daarom bestellingen van minimaal 6 flessen in de mix (het mag dus wijn, sterke drank of een...
Waarom kan ik o.a. geen bier & fris bestellen?
Dirck3 heeft het laagste prijspeil van Nederland. Wij rekenen al het inkoopvoordeel direct door in de prijzen voor onze klanten. Daarnaast geven wij bij actie artikelen nog eens extra korting bovenop deze al laagste prijzen. Wij houden bij het bezorgen...
Waarom zou ik mijn dranken bestellen bij Dirck3?
Hoe plaats ik een bestelling bij Dirck3?
Bestellen bij Dirck3 is erg simpel! Wanneer je een keuze hebt gemaakt en weet welke producten je wilt bestellen, dan voeg je deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop (fles toevoegen of doos (6) toevoegen) te drukken. Nadat je op de bestelknop...
Wanneer betaal ik bezorgkosten?
BezorgkostenLet op: Per 1 juli zijn wij genoodzaakt om bezorgkosten in rekening te brengen voor alle bestellingen tot en met 9 flessen. De kosten van het bezorgen van dranken, brandstof, grondstoffen, dozen i.c.m. 18+ check door PostNL zijn de afgelopen...
Waarom kan ik geen pakket automaat kiezen voor de bezorging van mijn pakket?
Wij hebben de pakket automaten uitgesloten i.v.m. leeftijd controle.
Kan ik ook zakelijk bestellen?
Dirck3 richt zich niet op de zakelijke markt (wij verkopen ook niet aan wederverkopers). Mocht je als zakelijke klant toch online willen bestellen dan kan dit uiteraard, kies dan voor de betaalmethode iDeal. Na de bestelling geplaatst te hebben, kun ...
Het product is niet op voorraad, wat nu?
Om erachter te komen wanneer een product weer beschikbaar is kun je op de productpagina je e-mailadres invullen. Als het product vervolgens weer beschikbaar is ontvang je automatisch een e-mail zodat je hem kunt bestellen.
Heb je een voorraadvraag...
Heb je een voorraadvraag...
Ik heb een e-mail ontvangen dat een product niet op voorraad is en mijn bestelling niet geleverd kan worden, wat nu?
Ondanks zorgvuldig voorraadbeheer kan het voorkomen dat een product niet op voorraad staat. Mocht dit het geval zijn dan ontvang je een e-mail dat je bestelling helaas nog niet geleverd kan worden de volgende werkdag. Om dit voor je op te lossen nemen...
Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren af te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door. Je ontvangt dan een bevestiging ...
Kan ik na het plaatsen van mijn order de bestelling nog wijzigen?
Zodra je order is geplaatst, wordt deze ook meteen doorgevoerd in ons orderproces. Dit betekent dat de order meteen voor je wordt klaargemaakt, hierdoor is het helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd...
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Moet ik producten die wekelijks op mijn boodschappenlijst staan steeds opnieuw opzoeken?
Dat hoeft niet. Je kunt jouw favoriete dranken opslaan door ze op jouw verlanglijst te plaatsen. Bij een volgende bestelling, vind je deze producten weer in je account omgeving. Daar vind je ook jouw historische bestellingen die je met één klik weer ...
Wanneer is er een sprake van een overeenkomst?
Er is sprake van een overeenkomst op het moment van bezorgen/ afhalen.
Krijg ik een orderbevestiging?
Je krijgt direct na het plaatsen van een webshop bestelling een digitale orderbevestiging per e-mail. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan jouw spam e-mail box en het door jou opgegeven e-mailadres.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar hierin zitten de verkeerde producten.
Dit is natuurlijk erg vervelend, onze klantenservice staat voor je klaar om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!
Om je zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn willen we je vragen alle informatie zo compleet mogelijk naar ons te versturen...
Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
Dat kan verschillende redenen hebben. Heb je de spambox van je e-mail al bekeken? Als je de bevestiging niet kunt vinden in je e-mail, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij voor je kunnen kijken wat er aan de hand is. <...
Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Nee, DirckIII bezorgt vooralsnog alleen in Nederland.
1